vrijdag 31 oktober 2014

Een muziekles - Lied aanleren

De derde en laatste opdracht voor muziek was het maken van een les. In deze les moet je een lied aanleren aan een bovenbouwgroep. Ik ben op zoek gegaan naar een liedje waarvan ik dacht dat het de kinderen zou aanspreken. Dit was voor mij een belangrijk punt omdat de kinderen nog niet vaak muziekles hebben gehad. Ik heb gekozen voor het liedje 'The lion sleeps tonight'. In mijn lesvoorbereiding heb ik het OMOKVAR- model verwerkt. Voor deze opdracht moest je ook een stukje van het lied zelf inzingen. De les heb ik nog niet op mijn stage gegeven. Dit wil ik wel gaan doen maar dit vind pas plaats over een paar weken. 
Hieronder vind je mijn lesvoorbereiding. 










Hieronder vind je mijn ingezongen stukje van het lied.

https://soundcloud.com/dionneburggraaf/muziekles-dionne-burggraaf




Geen opmerkingen:

Een reactie posten