woensdag 29 oktober 2014

Een luisteropdracht voor de bovenbouw - muziek

De tweede opdracht voor muziek was het maken van een luisteropdracht voor de bovenbouw. Ik ben op zoek gegaan naar een stuk muziek met inhoud en in de les kregen we hier een klein opstapje voor. Het muziekstuk 'carnaval des animaux' inspireerde mij door de dieren die ik er ook echt bij kon zien. Dit vond ik dus een mooi stuk om ook voor mijn luisteropdracht te gebruiken. Ik heb gekozen voor 2 stukjes uit het hele stuk. Ik heb gekozen voor het stuk 'Voilere' (https://www.youtube.com/watch?v=wXSJL8J6tVs) en voor het stukje l' aquarium (https://www.youtube.com/watch?v=_uORFkc-wRc). Deze stukjes vond ik erg duidelijk. Na het maken van deze opdracht heb ik ook gelijk gevraagd of mijn oude stagebegeleidster de opdracht wilde doen en ik heb haar gevraagd feedback te geven op mijn voorbereiding. Hierdoor kon ik mijn opdracht nog meer verbeteren. Dit is uiteindelijk mijn resultaat!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten